zondag 14 juni 2015

Bedankt!

Beste ouders,
 
De receptie, de talloze geschenken ................dit heeft me enorm ontroerd.
De tranen springen me vandaag nog in de ogen.

De plotse verschijning van de schepen van onderwijs is een mooie erkenning van de dertien jaar inzet. Hélène en Joke die hier stiekem hebben aan meegewerkt, wat enorm hartelijk.
De talloze ouders.
De mensen uit de buurtorganisaties.
Het prachtige herinneringsboek met de mooie tekeningen van de kinderen en foto's van lang vervlogen tijden en iedereen van de ouders heeft er iets in geschreven.
De boeketten.
De kaartjes.
De "geheime" receptie.
En een fantastische gevuld "doosje" "spaarpotje".............

VOOR DIT ALLES WIL IK JULLIE ALS OUDER HARTELIJK BEDANKEN - DIT HEEFT ME ENORM ONTROERD -
IK GA NOG MOEILIJKE TIJDEN TEGEMOET  - ALLEEN IN HET BOEK BLADEREN IS AL MOEILIJK - HET LOSLATEN VAN DE LOODS ZAL ZWAAR WORDEN

Men zegt wel afscheid nemen is moeilijk, maar het is waar...

BEDANKT - BEDANKT!!!!!!


JEANINE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten